فوم EVA

در این وبلاگ قصد داریم به فوم EVA و مصنوعات فومی بپردازیم.

فوم EVA

در این وبلاگ قصد داریم به فوم EVA و مصنوعات فومی بپردازیم.

بهترین نوع کفپوش مهدکودک چیست؟

کفپوش مهدکودک در انواع متنوعی در بازار ایران یافت می شود، برخی از موسسه ها از کفپوش های رایج مانند فرش و موکت استفاده می کنند. اما این نوع کفپوش ها با توجه به داشتن پرز و نخ ممکن است منجر به حساسیت کودک شود. بنابراین نمیتوان آن ها را به عنوان کفپوش مهدکودک در نظر گرفت.

  

با توجه به اینکه کودکان در حین بازی هر لحظه در معرض آسیب های فیزیکی هستند، پیدا کردن یک کفپوش مناسب که بتواند احتمال این نوع آسیب ها را به حداقل برساند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

بنابراین به کفپوش مهدکودک نمی توان به عنوان یک کفپوش ساده نگریست، بلکه این کفپوش علاوه بر پوشش کف وظیفه حفظ ایمنی کودک در برابر برخورد با زمین را نیز بر عهده دارد.

بهترین نوع کفپوش مهدکودک در حال حاضر، کفپوش های فومی می باشد. کفپوش های فومی در دو نوع کفپوش تاتامی و کفپوش های رولی مانند کفپوش پی وی سی در بازار موجود هستند.

کفپوش های فومی از فوم Eva تولید شده اند، این نوع فوم از آزمایش های متنوعی عبور کرده و توانسته استانداردهای بهداشتی را دریافت کند. کفپوش های فومی مانند کفپوش تاتامی و کفپوش پی وی سی کوچکترین حساسیتی برای کودکان ایجاد نمی کنند.

با توجه به اینکه کفپوش تاتامی از فوم نرم تولید شده است، بنابراین دارای خاصیت ارتجاعی می باشد. این امر سبب شده است تا در هنگام برخورد کودک با کفپوش تاتامی، ضربه توسط تاتامی دفع شده و آسیبی به کودک وارد نشود.

کفپوش های تاتامی در طرح ها و رنگ های متنوع و شادی تولید می شود، که می تواند تاثیر بسزایی در نشاط و سرزندگی کودکان داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.